sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

اس ام اس قشنگ

* * * * *

اس ام اس (پیامک) حیوانی

امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره, مثل سوسک ازت بالا بره, مثل انگل تو وجودت باشه, مثل عقرب نیشت بزنه و مثل مسیج همیشه واست بیاد

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) قشنگ

امیوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی . . . ولی سعی نکن بهش عادت کنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) جالب دوست داشتنی

اگه شبها خوابت نمی بره ستاره ها رو بشمار اگه ستاره ها تموم شدند بارون رو بشمار اگه بارون بند اومد دوست داشتن مون به خودتو بشمار که نه تموم میشه نه بند میاد....

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 جوک اس ام اس (پیامک) قزوینی

بهترین زمین تمرین جهت ورزشکاران دو استقامت و با مانع در بهترین کوچه های بن بست قزوین ...

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) حسرت بار

هرگز حسرتی در هیچ کجای دنیا این چنین یکجا جمع نمی شود که در همین سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) درد دل

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 جوک اس ام اس (پیامک) ضد حال

چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) رفیق 

روز به خورشید می نازد, شب به ماه, ما به داشتن دوستی مثل شما

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 جوک اس ام اس (پیامک) ترکی

به لره میگن چرا زنتو باچاقو کشتی میگه والا وضع مالیمون خوب نبود که تفنگ بخرم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) پاییزی

پاییز را می پرستم بخاطر عدم احتیاج ; عدم اعتنایش به بهار

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 جوک خنده دار از کنکور ترکه

ترکه نشسته بود سر جلسه کنکور. سؤالا رو پخش می کنن و ترکه اول یه پنج دقیقه ای مبهوت به سؤالا خیره میشه . بعد یه پنج تومنی از جیبش در میاره شروع می کنه تند تند شیر یا خط کردن و پاسخ نامه رو پر میکنه . بعد 50-40 دقیقه مراقب میبینه ترکه خیس عرق شده و مرتب یه سکه رو میندازه بالا و زیر لب فحش میده . میره جلو می پرسه داری چیکار میکنی؟ ترکه می گه همه سؤالا رو جواب دادم . دارم جوابامو چک میکنم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) ضد حال حنده دار

عشق با لبخند شروع میشود.با بوسه شکوفا میشود.با گریه رشد میکند.با 110 تمام میشود

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) عاشقانه

دیروز در دادگاه دلم مغز من قاضی بود...متهم قلبم بود...جرم من عشقم بود...عشق من یاد تو بود!! ( آیا ) حق من اعدام بود؟؟؟

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) شعر

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود/*/عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود/*/شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر/*/مهربانی حاکم کل مناطق می شود

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) قشنگ

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود ، یه غریبه آشنا دل و جونم و ربود. این جوری نگاهم نکن ، گل یاس مهربون . اون غریبه خودتی

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 جوک اس ام اس (پیامک) کرده

افسر داشته امتحان رانندگی میگرفته. از کرده  میپرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود، بوق میزنی یا چراغ؟ کرده میگه: برف پاک کن جناب سروان! افسر تعجب میکنه، میپرسه: یعنی چی؟ کرده میگه: جناب سروان، یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) قشنگ

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید 

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

جوک رشتی (مخصوص چت باز ها )

رشتیه پای کامپیوتر جو گیر میشه زنشو سند تو ال میکنه

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) جوک سر کاری و ضد حال

معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

  اس ام اس (پیامک) 

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است.تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است.

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 اس ام اس (پیامک) جالب

زندگی چون گل سرخیست . پر از خار . پر از برگ. پر از عطر لطیف.. یادمان باشد اگر گل چیدیم , عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 متن کوتاه حضور خدا در انسان ها

کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد زنی در حال عبور او را دید . او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت: مواظب خودت باش کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم کودک گفت:می دانستم با او نسبت دارید

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک) بنزینی

اگه دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان بنزین نداره سکته کرده

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) قشنگ

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 یک بیت شعر اس ام اس (پیامک)

هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد * او گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) * غم مخور

ای مهربانم، ازین پس هرشب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه غم گرفتار شوی...

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 پیام کوتاه

سریع ترین راه دریافت عشق بخشیدن آن به دیگران است.

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) ضد حال

اسمت را روی کاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شکست ........بروبابا توهم با این اسمت

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید 

 

 اس ام اس (پیامک) دوستت دارم

حرفیو بزن که بتونی بنویسیش ، چیزیو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزیو امضا کن که بتونی پاش وایسی...... پس : دوستت دارم،**امضاء**

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) به دوست

دوستیت : زلال ؛ مرامت : عسل ؛ ظاهرت : طلا ؛ باطنت : برف ؛ وجودت : نعمت ؛ داشتنت : غنیمت ؛ ندیدنت : مصیبت ؛ سالاری بخدا

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 پیانم کوتاه

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن!

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک) محبت

اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود.

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک)

اشکاتو پاک کن همسفر گاهی باید بازی رو باخت اما اینو یادت باشه باز می شه زندگی رو ساخت

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 پیام کوتاه

مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک) 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتی ... اما حالا که دعوت شده ای ،‌زیبا برقص

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک) قشنگ 

گل اگر خشک شود ساقه اش می ماند دوست اگر جدا شود خاطره اش می ماند

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

اس ام اس (پیامک) با مزه 

دوست دارم قد یه بشکه بنزین .. خاطر خواتم قد یه پمپ بنزین.. روز تولد تو بهترینم.. هدیه بهت می دم یه کارت بنزین

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 اس ام اس (پیامک) جوک قشنگ

دوست دختر ترکه بهش میگه : اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه ترکه میگه انقدر پلک
نزن صدات قطع و وصل میشه

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

آفلاین

وقتی می خوای برایت پیش خدادعاکنم نمی گویم هیچ وقت آسمان دلت ابری نشود.آخردلی که ابری نشودآسمانش قشنگ وتروتازه نمی شود.امادعامی کنم گاهی اوقات وبه اندازه ایی بارانی شوی بارانی بهاری که رعدوبرقهای دهشتناک آنرادلهره آورنکند.بارانی که بتوان زیرنم نم آن بدون چتربادوست خلوت کرد.

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 

****** چند آفلاین و متن های کوتاه *****

 

متنی به صورت شعر

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف رفتی تو و دیگر اثر از چلچله ای نیست گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست.

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

آفلاین جالب

چه مغرورانه اشک ریختیم چه مغرورانه سکوت کردیم چه مغرورانه التماس کردیم چه مغرورانه از هم گریختیم غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن قشنگ جوک مانند

عزیزم ! هر کسی غیر من بهت « میگه دوست دارم »باور نکن ! آخه رویا تو تنها کسی هستی که می پرستم . مریم من واقعا واست میمرم . میدونی چیه زهرا ؟ اصلا زندگیم بدون تو فایده نداره ! خدا شاهده سیمین , شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم میگه فکر ناهید دیوونه ات کرده ! هر چی بهش میگم من غیر از سپیده کسی رو نمیخوام باورش نمیشه ! تو بگو عاطفه جونم ! باید چیکار کنم ؟

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

آفلاین قشنگ

یه روز دیدن مجنون نشسته هی با دستش مینویسه لیلی....هی گریه میکنه اشکش میاد....اسم لیلی پاک میشه...خاک ها مبدل به گل میشه....گفتن چی کار میکنی؟ مگه دیوونه شدی؟....گفت: چون میسر نیست ما را کام او.....عشق بازی میکنیم با نام او

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن جالب * یکی دوستت دارم

چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم... ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه : یکی دوست دارم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن کوتاه ** رفع خستگی با مرگ

خسته ام خسته ام از این زنده بودن های بیهوده خسته از اغوش سرد ?از بی وفایی من از این زندگی ها سخت بیزارم خسته ام خسته از دل بستن و عاشق نبودن من مرگ را در اغوش میگیرم من به خدا سلام میکنم...

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

داستانی بسیار کوتاه عاشقانه 

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن کوتاه لاتین و پرمعنی حتما خوانده شود

hamishe tasavor kon ke too 1 donyaye shishei zendegi mikoni,pas moragheb bash ke be tarafe kasi sang nandazi,chon aval donyaye khodet mishkane

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

داستان کوتاه بخشش

پیرمرد لاغر و رنجور با دسته گلی بر زانو روی صندلی اتوبوس نشسته بود . دختری جوان، روبه روی او، چشم از گل ها بر نمی داشت. وقتی به ایستگاه رسیدند، پیرمرد بلند شد، دسته گل را به دختر داد و گفت: می دانم از این گل ها خوشت آمده است. به زنم می گویم که دادم شان به تو. گمانم او هم خوشحال می شود. دختر جوان دسته گل را پذیرفت و پیرمرد را نگاه کرد که از پله‏ های اتوبوس پایین می رفت و وارد قبرستان کوچک شهر می شد

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

آفلاین قشنگ

نجوم نخوندم ولی می دونم تو هفتاسمون یه ستاره هم ندارم / فیزیک نخوندم ولی می دونم هر عملی را عکس العملی است به غیر از عشق من و تو و می دونم واحد اندازه گیری عشق کالری و وات نیست / زیست شناسی نخوندم قلب همون دله که می تونه برای یک نفر تنگ بشه

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

آفلاین جالب

روزهافکر من این است وهمه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا امده ام امدنم بحر چه بود به کجا میروم اخر ننمایی وطنم ماندهام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا یا چه بوده است مراد وی از این ساختنم جان که از عالم علوی ست یقین میدانم رخت خود باز برانم که همانجا فکنم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متنی در باره عشق ( راقعا عشق چیست؟)

عشق، گلی‌ست که در وجود تو می‌روید. فقط کافیست زمینه را مهیا کنی. خود را به روی بی‌کران باز کن: عشق، می‌آید و در دل تو خانه می‌کند. ابتدا، خود باش. ابتدا، خود را بشناس و با خود انس بگیر. عشق، پاداش این انس و آشنایی‌ست. عشق، پاداشی است از فراسو. عشق، میهمانی‌ست که به دل‌های آشنا و بیدار سر می‌زند

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن کوتاه در باره وابستگی

بعضی‌ها می‌گویند به دیگری وابسته شده‌اند اما عشق، رهایی از تمامی وابستگی‌هاست. وقتی همه چیز و همه کس را دوست داری، به هیچ چیز وابسته نیستی

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

 متنی کوتاه درباره راه رفتن و عشق

در آتش انتظار عشق و ثروت و آزادی می سوزی و آب می شوی در تلاش برای بدست آوردن حق خودت از پا در می آیی و وقتی آن را به دست می آوری دیگر لذتی برایت ندارد خوشا به حال آنها که می توانند به خود بگویند می خواهم راه بروم نمی خواهم به جایی برسم

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن کوتاه درباره ساختن دنیا

دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ... کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ... به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند ... و این رنج است

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

تمام خوبی ها برای تو ، و بدی هایش برای من

یک شاخه پروانه برای تو عطر نجیب مریم برای من یک سبد اشک سیب برای تو سرخی دل سهمی برای من یک بغل ترنم باران برای تو یک آیه صدای خیس برای من یک آینه کوچ پرستو برای تو یک دم تماشای پرواز برای من یک آسمان،خورشید برای تو یک نگاه ابری اما، برای من بهترین ترانه ها برای تو شعر شکسته بماند برای من برای همه

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

متن کوتاه قرار پسر و دختر

پسر وقتی میخواد بیرون بره . یه ربع لباس می پوشه و تا بفهمی چی شده سریع پریده توی خیابون و ده ساعت بعد بر میگرده دختر وقتی میخواد بیرون بره . پنج ساعت و نیم آرایش میکنه هفتاد نوع لباس عوض میکنه . ده جور عطر به خودش میزنه بعد میره بیرون و یه ربع بعد بر میگرده

 

***** اتمام آفلاین ها و متن های کوتاه ****

 

جوک جدید اس ام اس (پیامک) ام اس جدید  جوکستان جک خنده دار اس ام اس (پیامک) جدید

 

جوک اس ام اس (پیامک) جالب

می دونید فرق یه آدم شکست خورده توی عشق با یه آدم شکست نخورده توی عشق چیه؟ .............هیچ فرقی ندارن چون جفتشون الاغ بودن که عاشق شدن

 

* * * * * * * * *

 

متن کوتاه آفلاین اس ام اس (پیامک)

 

خیال میکردم عشق عروسکی است که میتوان با آن بازی کرد ولی افسوس اکنون که معنی عشق را درک کرده ام فهمیده ام که خود عروسکی هستم بازیچه دست سرنوشت

 

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد حال

 

اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم . . . از طرف فلج مادر زاد !

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی زندگی

 

از زندگی لذت ببر چون آخر جاده زندگی یه تابلو هست که روش نوشته دور زدن ممنوع 

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد حال

 

گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) ضد حال برای دختر خانم های جوان

 

دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میکنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی عاشقانه زندگی

 

زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری ‏شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی زندگی

 

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی شعر دیدار

 

بنویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی جدایی

 

خیلی سخته که توی پاییز با غریبی آشنا شی/ اما وقتی که بهار شد یه جورایی ازش جدا شی.......

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی زیبا

 

آسمان می بارد, گل می میرد, تو نه آسمان باش نه گل, زمین باش تا آسمان بر تو ببارد و گل در تو بروید...

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی دوست داشتن

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ابر و بارون

 

بارون نباش که با التماس خودت رو به شیشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی دوست

 

ما غم زده ی شهر خرابیم گر مئ نخوریم خانه خرابیم ما ز کس و کسی کینه نداریم یک شهر پر از دشمن و یک دوست مثل تو داریم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد دختر

 

طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد حال

 

از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی سکــوت

 

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد کمی با من حرف بزن

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی عاشقانه شطرنج زندگی

 

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی گریه و اشک

 

اشک ها اسکی سوارانی ماهرند که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند و از گونه ها با مهارت می پرند و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی عاشق شدن

 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی پشت پنجره

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد حال قشنگ

 

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ضد حال قشنگ

 

می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی معتاد حرفه ای

 

از یک معتاد میپرسن چطور شد که معتاد شدی؟ میگه با بچه ها قرار گزاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم یه هویی خوردیم به عیدنوروز

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی سرکاری

 

برو پایین سر کاری نیست l-l l-l l-l l-l l-l l-l حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی ریش جوانان

 

اگر دیدی جوونی ریش گذاشته ..بدون دوس دخترش تنهاش گذاشته

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی قلک قلب

 

محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی دلتنگی

 

میدونی این چیه؟! ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه......

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس (پیامک) فارسی محاکمه

 

دستم بوی گل میداد من رو به جرم گل چیدن گرفتند و محاکمه کردند ولی کسی فکر نکرد شاید من گل کاشته باشم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک اس ام اس پیامک جوک جدید جوکستان جکستان توپ

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
nazi mangool پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://nazi-mangool.mihanblog.com/

حریف میطلبیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد