sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عا شقانه

  نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی برسردار
 از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟؟ پیاده می شوم، دنیا نگهدار

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- 

  بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  توی اردو گاه قلبتء منم یه اسیر جنگیء تو منو شکنجه میدیءتوی این قلعه ی سنگی

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  ای که از درد دلم با خبری / قرص دل درد مرا کی می خری؟

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

   ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دستادم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  موقعی که داری واسه بدست آوردن کسی میدوی آروم بدو چون شاید یکی هم داره واسه بدست آوردن تو میدوه

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 تصویرچشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  در اخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه کردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

   مثل شقایق زندگى کن:کوتاه اما زیبا،مثل پرستو کوچ کن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمیر:دردناک اما...عاشق

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست به تکرار باران خطا میکنم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری ‏شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  می نویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  ما غم زده ی شهر خرابیم گر مئ نخوریم خانه خرابیم ما ز کس و کسی کینه نداریم یک شهر پر از دشمن و یک دوست مثل تو داریم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد عزیز دلم کمی با من حرف بزن

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

  محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی 

 

کاش در دهکده عشق فراوانی بود توی بازار محبت کمی ارزانی بود کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود
-------------------------
پایان شد حدیث دل ز بس گفتیم و نشنیدی سر امد رشته ی الفت ز بس بستیم و بگسستی دلم امشب برای خنده هایت تنگ تنگ است فقط در دستهای گرم تو مردن قشنگ است امشب افسا نه هایم تماشائیست
---------------------
لحظه های کاغذی خسته ام از آرزوها، آرزوهای شعاری شوق پرواز مجازی، بالهای استعاری لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن خاطرات بایگانی، زندگی های اداری آفتاب زرد و غمگین، پله های رو به پایین سقفهای سرد و سنگین، آسمانهای اجاری با نگاهی سرشکسته، چشمهای پینه بسته خسته از درهای بسته، خسته از چشم انتظاری صندلی های خمیده، میزهای صف کشیده خنده های لب پریده، گریه های اختیاری عصر جدول های خالی، پارکهای این حوالی پرسه های بی خیالی، نیمکت های خماری
----------------------
عاقل نباش تا که غم دیگران خوری
دیوانه باش تا که غمت دیگران خورند
زیبا ترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد
با وفاترین دوست به مرور زمان بی وفا شد
این پرپر شدن از گل نیست از طبیعت است
این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است
--------------------
گرچه نمی شود به تو رسید یاحتی برای لحظه ای مالک قلب تو شد .

اما برای دوست داشتن تو ‌وسعت تمام دنیا را در اختیار دارم

و می توانم تو را آن قدر

دوست بدارم که همه باور کنند حق من در زندگی تو بودی

که به ناحق از من ربوند
----------------------
زندگی راز بزرگی ست که در ما جاری است. زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست. زندگی وزن نگاهی ست که در خاطره ها می ماند. شاید این حسرت بیهوده که در دل داری شعله گرمی امید تو را خواهد کشت. زندگی درک همین اکنون است. زندگی شوق رسیدن به همان فردائیست که نخواهد آمد
--------------------
دستهایم برایت شعر می نویسد اما تو هرگز نخواهی خواند آتش عشق در چشمانم غوطه ور می زند ولی تو هرگز نخواهی دید نه تو هرگز مرا نخواهی فهمید و من با این همه اندوه از کنارت خواهم گذشت و باز تو درک نخواهی کرد
------------------------
کاش می شد عشق را تصویر کرد کاش می شد عمر را تکثیر کرد روی این گهواره نامهربان کاش می شد زندگی ترسیم کرد
--------------------
صدای خیس بارون رو می شنوی؟ آسمون دلش گرفته...آسمون داره اشک میریزه....... دل خیس آسمون داره داد میزنه . کجایی پس؟ انگار آسمون هم انتظار می کشه.. آسمون داره گریه می کنه.. درست مثل من.. من از شادی اشک می ریزم اون از غصه... آخه من تو رو دارم و اون نداره
----------------------------
خوشا سوز عشق و خوشا درد عشق

خوشا سینه ی پر درد عشق

خوشا عاشقان و شب تارشان

خوشا ناله های دل آزارشان
-------------------------
در عشق مثل خورشید باش… در مهربانی مثل باران … و در صداقت مثل چشمه …
---------------------
تکه های قلبم را با تو قسمت می کنم.
شاید هیچ اثری براین سرمای زمستانی نداشته باشد؛اما.......
برای لحظه ای می تونی ،گرمای عشق واقعی را
در دستانت حس کنی!!!!!!!!!!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:04

خیلی عالی بود.ادامه بدهید.موفقیت از آن شماست

خیلی ممنون .ان شا الله خرداد تموم بشه هر چی خواستین میزارم براتون.
بازم سر بزنید

دانیال شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:40

ممنونم خیلی قشنگ بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد