sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

اس ام اس سال روز ازدواج

  عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ 1 شاخه گل به مناسبت اولین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ 14 اسفند یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ---------------------------- 

  با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ----------------------------

  مهربان ترینم وقتی تو با منی ، سرود و شادی با من است در ضمیرم نقش تو را بر قلبم
حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد در قلب من آفتاب تابان باش ، 17 مهر ماه
سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ----------------------------

  خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم ، در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم ، کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ----------------------------

  عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویت
می آیم و با عشق، سالگرد ازدواجمان را به تو همسر عزیزم تبریک می گویم

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ----------------------------

  دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگتزین تبریک را نثارت کنم
در 17 بهمن این بهترین بهانه است تا بگویم ،
بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم تا بدانی زندگی را
در کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم

---------------------------- پیامک های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریک عروسی . مسیج تبریک سالگرد ازدواج ----------------------------

  باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
سالگرد ازدواجمون مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد