sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

اس ام اس باحال 3

*.سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه

رفتم دکتر ، میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا ICU

یا

I SEE YOU !

 

*.کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن، فقط یه لبخنده، ولی تو نیشتو بند! چون من بدون لبخند هم دوستت دارم

 

*.جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل، کار او دشوار نیست

 

*.در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن باز میشود / با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود

 

*.بارون رو دوست دارم هنوز، چون تو رو یادم میاره / حس میکنم پیش منی، وقتی بارون میباره

 

*.تا کور نگشته دیدگانم تو بیا، تا مور نخورده استخوانم تو بیا / گر آمدی و ندیدی از من چیزی، از بهر تماشای مزارم بیا

 

*.خدایا! شاهد تنهایم باش، بین غم ها تنها ناجی ام باش / پر پرواز من دیریست بسته، تو بگشا و در آزادی ام باش / اسیر موج های تند خشمم، تو آرام دل دریایی ام باش

 

*.ز غمت پیر شدم ذوق شکفتن ندارم، بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم!

 

*.زیباترین معنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم

 

*.پا برهنه میخوامت تا بدونی هیچ ریگی تو کفشم نیست

 

*.بیست سال، ۲۰ روز، بیست شاخه گل برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستی

 

*.شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 

*.سکوت چه زیباست وقتی تمام حرفها از توصیف تو عاجزند

 

*.حوصله جمع رو ندارم میخوام یه ضرب تنهایهامو باهات تقسیم کنم

 

 

 

*.اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بیسلیقه همون بهتر بمیره !

 

 

 

*.از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟

میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

 

 

*.من انسان موفقی هستم

دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟

اینه !

۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵

به کسی نگیا !!

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:07 http://www.nedamhm.blogfa.com

سلام
وب خیلی باحالی داری
به من هم سر بزن

ممنون ولی وبلاگت قسنت نظرا تش کار نمیکنه درستش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد