sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

sms

sms galebe site اس ام اس عاشقانه

عاشقانه 9(جدید)

دردناک تر از بیماری عشق را هیچ حکیمی به چشم ندیده است و انسان دچار هر درد و سختی هم باشد ، درد عشق او بر تمامی دردهای دنیا برتر است .
 

 

عمرمان کوتاه است ، مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم ، باور کنید مهم این است که یادمان باشد در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت : کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ای کاش با خاطره ها زندگی نمیکردیم .
 

 

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است پخش زنده ی نگاه توست .
 

 

تو همان لاله سرخی منم آن بلبل مست ، بودنت زندگی ام نبودنت مرگ من است .
 

 

حافظ ز چشمان قشنگ تو غزل ساخت ، هرکس که تورا دید به چشمان تو دلباخت .
 

 

اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید .
 

 

دیشب دفتر قسطامو ورق زدم ، تمومی نداره ، تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم .
 

 

عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟ عشق فقط میگه : تو ماله منی ، عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟ فقط میگه : توی قلب من زندگی می کنی ، عشق نمی پرسه چه کار میکنی ؟ فقط میگه : باعث میشی قلب من به ضربان بیفته ، عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟ فقط میگه همیشه با منی ، عشق نمی پرسه دوستم داری ؟ فقط میگه : دوستت دارم .
 

 

هیسسسسس ، دنیا را ساکت کردم که بهت بگم دوست دارم .
 

 

دیریست که دلدار پیامی نفرستاد ، ننوشت کلامی و سلامی نفرستاد ، صد نامه فرستادم و آن شاه سواران ، پیکی ندوانید و جوابی نفرستاد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد